Dyson

In 1978 raakte James Dyson gefrustreerd door de afnemende prestatie van zijn stofzuiger. Hij vroeg zich af of een stofzuiger ook zou werken op basis van centrifugaal krachten. 5 jaar en 5127 prototypes later had hij ’s werelds eerste zakloze stofzuiger uitgevonden.   Hedendaags is Dyson overal ter wereld te vinden. Dyson is uitgegroeid tot een internationaal technologiebedrijf dat producten als stofzuigers, haarverzorging, luchtbehandeling, verlichting en handdrogers produceert. Dankzij ruim 1000 ingenieurs staat Dyson niet stil en komen steeds weer met meer inventiviteit.   Een notitieboek met reclamevellen geeft een beleving die het bedrijf verdient. Op deze manier worden klanten omgezet in fans en ambassedeurs. Dyson zet deze Notitieboeken met reclame pagina’s in voor zowel intern en extern gebruik.   Dyson – technology for business

Dyson


Ontdek meer succesverhalen

Beyond Sports

Beyond Sports

Bekijk Case

Beyond Sports

Na een succesvol jaar wilde Beyond Sports iets extra’s doen voor medewerkers, klanten en relaties...

Company Loyalty
Libra Energy

Libra Energy

Bekijk Case

Libra Energy

Een relatiegeschenk waar je (duurzame) energie van krijgt! Klanten van Libra Energy zitten...

Company Loyalty
Olympisch Comité Luxemburg

Olympisch Comité Luxemburg

Bekijk Case

Olympisch Comité Luxemburg

Presteren op het moment dat het moet. Voor Leoprinting is promotie topsport. Elke dag werken we...

Brand Ambassador

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief