Dyson

In 1978 raakte James Dyson gefrustreerd door de afnemende prestatie van zijn stofzuiger. Hij vroeg zich af of een stofzuiger ook zou werken op basis van centrifugaal krachten. 5 jaar en 5127 prototypes later had hij ’s werelds eerste zakloze stofzuiger uitgevonden.   Hedendaags is Dyson overal ter wereld te vinden. Dyson is uitgegroeid tot een internationaal technologiebedrijf dat producten als stofzuigers, haarverzorging, luchtbehandeling, verlichting en handdrogers produceert. Dankzij ruim 1000 ingenieurs staat Dyson niet stil en komen steeds weer met meer inventiviteit.   Een notitieboek met reclamevellen geeft een beleving die het bedrijf verdient. Op deze manier worden klanten omgezet in fans en ambassedeurs. Dyson zet deze Notitieboeken met reclame pagina’s in voor zowel intern en extern gebruik.   Dyson – technology for business

Dyson


Ontdek meer succesverhalen

Kuehne+Nagel

Kuehne+Nagel

Bekijk Case

Kuehne+Nagel

Het vastberaden verbinden van mens en product. Kuehne+Nagel stuurt al meer dan een eeuw de...

Corporate Identity
University of Greenwich

University of Greenwich

Bekijk Case

University of Greenwich

Waarom het goede voorbeeld geven als je de nieuwe generatie het goede voorbeeld kunt leren? Voor...

Brand Awareness
Cartier

Cartier

Bekijk Case

Cartier

Wie denkt aan luxe, klasse en grandeur, denkt aan Cartier. Dit iconische merk onderscheidt zich...

Company Loyalty

Persoonlijk advies

Hulp nodig bij een aanvraag, bestelling of een andere vraag? We helpen je graag op weg!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrief